

* Renamed Administrator jobs to Politicians. * Added Planetary Ascension Tiers to enhance Planet Designations through Unity * The Imperial Authority now gains increased Influence from Power Projection. * Finishing tradition trees now unlocks the ability to select previously locked Federation types.

* Feudal Society now also reduces Leader hiring costs by 50%, waives Unity upkeep costs for employed Leaders, causes employed Governors to instead generate Unity equal to their skill level, but removes the ability to dismiss Leaders. * Capital designations now provide production bonuses. Subsumed Will and OTA Updates now also grant 25 Edict Fund. * Brand Loyalty civic now grants 25 Edict Fund instead of 1 Encryption. * Planetary Unification now grants +5% Unity production and a one time Unity award instead of +2 Unity. * Inwards Perfection now grants 50 Edict Fund instead of 1 Edict Capacity. * Imperial Cult Civic now grants 100 Edict Fund instead of 2 Edict Capacity. * Grand Council and Harmonious Directives Traditions now grant 50 Edict Fund instead of 1 Edict Capacity. * Executive Vigor Ascension Perk now grants 100 Edict Fund instead of 2 Edict Capacity. * Cutthroat Politics now also reduces Edict Upkeep by 20%. * Autochthon Monuments and other similar buildings now produce Unity based on the number of Ascension Perks the Empire has taken. * Autochthon Monument, Corporate Monument, and Simulation Site building lines now generate a small amount of Unity and increase Unity generation from jobs on their planet. * All other technologies that increased unity production now instead increase Edict Fund by 20. * * Known Issue: Unity costs for Faction Manipulation are not yet functioning. * Suppressing or Promoting factions no longer costs Influence. Un "merci" fait toujours plaisir, et ne coûte rien à qui le dit Un grand merci à toi ! Ton Patch FR est parfait ! Je recommande et conseil à nos chers francophone.# VERSION 3.3.1 # Serait-il possible de rendre accessible votre patch par d'autres liens que celui avec uptobox ? La raison, c'est que mon logiciel anti-virus (Kaspersky) bloque le lien, sous prétexte que le lien serait dangereux et supposément utiliser par des criminels. Et hormis qu'entre-temps, j'ai perdu ce dit patch, je suis dans l'impossibilité de le retélécharger. Par le passé, votre patch m'avais permit de rejouer à Empire Earth 1. Un "merci" fait toujours plaisir, et ne coûte rien à qui le dit Salutation à vous, FLaW313.
#Empire earth art of conquest patch fr plus
Un "merci" fait toujours plaisir, et ne coûte rien à qui le dit Merci pour l'ajout du fichier ! C'est vraiment l'élément qui rend le jeu conforme à mes souvenirs (bien que l'anglais ne soit plus un problème) :) Bonne continuation → Lien du "Patch FR" (textes + vidéos + voix FR) et le manuel du jeu : Un grand merci à " vv221" pour son soutien. Grâce au soutien de " vv221", j'ai pu modifier mon patch et ainsi en créer un nouveau (complet FR).

→ Lien du "Patch FR" (textes et vidéos FR + voix UK) et le manuel du jeu : Pour les novices, n'oubliez pas de bien lire le fichier "À lire" avant d'installer le patch. Pour le jeu ainsi que son add-on et qui ne bloque pas les modes "Campagne".Īprès trois jours de dur labeur j'ai enfin retrouvé mon fameux jeu, et le "Patch FR" a été créé.Īussi, j'ai ajouté le manuel du jeu au format PDF, dans l'archive. J'avais un "Patch FR", mais il bloquait le mode "Campagne" du jeu et celui de l'add-on.ĭu coup, j'ai cherché la boîte de mon jeu d'origine (tel un "archéologue"), afin de créer un "Patch FR"
